Amatorska Hodowla

Forum dotyczące wszystkich roślin owadożernych. Jeśli twój temat dotyczy większej ilości grup roślin niż jedna, to tu jest na niego miejsce!

Amatorska Hodowla

Postprzez erhas » 11 lut 2009 21:30

Witam.
Jako, że jestem początkującym w tej dziedzinie uprzedzam z góry, proszę zwracać się do mnie możliwie jak najprostszym językiem.Ostatnio natknąłem się w internecie na temat o tych właśnie roślinach.Poczytałem troszkę, pooglądałem zdjęcia i złapałem bakcyla :D Po prostu nie umiem się napatrzeć i doczekać kiedy będę miał pierwszy okaz.Proszę mi powiedzieć jakie rośliny najlepsze na początek, dla żółtodziobów, żeby uprawa była możliwie najprostsza.Jestem w stanie w jakiś sposób poświęcić się tym roślinkom.Mam dość dużo wolnego czasu więc mogę się nimi w miarę zajmować :D Proszę podawać mi konkretne linki, aukcje lub strony na jakich mógłbym nabyć tą roślinkę.I co z nią zrobić jak przyjdzie :D Widziałem na paru aukcjach że często autorzy dołączają do roślinki poradnik.Bardzo fascynuje mnie dzbanecznik i muchołówka, czy nadały by się dla mnie? Dajcie propozycje jakiś fajnych gatunków. :D W miarę możliwości chcę rozszerzać hodowlę :D Powiedzcie czy kupować nasionka, sadzonki czy już młode kwiaty? Widziałem też na jakiejś stronie zestawik takich roślin ^^
Nie widziałem działu w którym mógłbym to napisać więc napisałem tutaj.
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi z góry.
'Lepiej siedzieć cicho i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.'
erhas

Re: Amatorska Hodowla

Postprzez jan » 11 lut 2009 21:33

http://www.owadozery.pl/od-jakich-rosli ... -faq6.html - to tak na początek ;)
w przypadku tych rosiczek mozna zacząć od czegokolwiek. z roślinami jest jednak zawsze o wiele łatwiej niz z nasionami.
"Nie proś, tylko zdobywaj. Postępuj tak a twe marzenia się spełnią"
jan

Postprzez Kosiarz » 11 lut 2009 21:46