Baza danych tłustoszy - projekt.

Jest to forum poświęcone wszelkiej innej tematyce niż rośliny owadożerne

Baza danych tłustoszy - projekt.

Postprzez marrom » 10 maja 2010 07:28

Wraz z Rafałem (Sir Rose) pracujemy nad projektem bazy tłustoszy (podobnie jak baza dzbanków). Pod linkiem [url="http://www.flytrap.pl/bazy/pinguicula/"]http://www.flytrap.pl/bazy/pinguicula/[/url] znajduje się projekt w wersji "beta". Panel filtrowania wyników oraz strona z wynikami zmieni się jeszcze odrobinę. Dane nie są jeszcze zweryfikowane i pełne ponieważ zbieranie danych, weryfikacja i wpisywanie do bazy to sporo pracy. Jesteśmy jednak dobrej myśli.

W najbliższych (wakacyjnych) planach zmiany funkcjonalności baz. Jeśli są błędy, macie jakieś rzeczowe propozycje zmian - piszcie.

Jeszcze mała uwaga. Baza ma dość "ascetyczny" co jest zabiegiem celowym. Pomimo to w przyszłości będę myślał nad zmianą wyglądu stron wyszukiwarki. Nie jestem grafikiem więc na te zmiany przyjdzie jeszcze niestety poczekać.
Pozdrawiam, Roman.
marrom

Re: Baza danych tłustoszy - projekt.

Postprzez Zielony » 10 maja 2010 08:54

Co takiego to ma, czego nie mają nasze Owadożery?
Żyję — nie każdemu się zdarza — a we krwi mam chlorofil.
Zielony

Postprzez marrom » 10 maja 2010 10:58

Możliwości filtrowania wyników np. tworzenia list roślin z naszego klimatu, list tłustoszy np. meksykańskich, list oficjalnych kultywarów itd... czy też które gatunki mogą trafić na przydomowe torfowisko.
Opisy roślin i ich uprawy to już dodatek do bazy (dane są i tak wpisywane więc dlaczego nie mogły by być wyświetlane dla konkretnego gatunku).

Pytanie po co komu takie listy? Zdaję sobie sprawę, że wielu osobom nie potrzeba takiego narzędzia. Z doświadczenia jednak wiem, że nielicznej grupie użytkowników przydało by się takie narzędzie.
Pozdrawiam, Roman.
marrom

Postprzez jan » 10 maja 2010 17:25

w sumie podział klimatyczny jest na naszym TODO od jakiegoś czasu...