Witam wszystkich serdecznie to mój pierwszy post więc prosze o wyrozumiałość.Chciałbym pochwalić się swoją kolekcją,oczekując uwag,podpowiedzi itp.Jestem początkującym hodowcą,dlatego też każda uwaga będzie dla mnie cenna
Ślicznie dziekuję za odzew,być może uratowałem dzbanecznika hihi.Nie doczytałem odnośnie podlewania tego gatunku i wstawiłem go do podstawki z wodą.Już zmieniłem to.Co do kapturnic (jak i wszystkie owadożery moje)kupiłem w angielskiej sieci homebase to taki polski leroy merlin czy coś takiego.Mieszkam w Anglii obecnie i skorzystanie z allegro lub innego polskiego sklepu internetowego mijało się z celem.Gdy byłem w Polsce miałem jedną muchołówkę zakupioną na allegro.Długi czas szukałem tutaj tych roślin i przez przypadek trafiłem w tym centrum handlowym.Na tutejszym ebayu kupiłem nasiona kilku roślin ale pomimo stratyfikacji nie przyjęły mi się.Kapturnice są największe gdyż kupiłem je najwcześniej tj 2 miesiące temu pozostałe mają po 2 tygodnie.Jak widzicie więc jestem naprawdę początkujący hihi,teraz walczę żeby to wszystko przetrwało hihi.Na koniec wrzucę kilka dzisiejszych zdjęć kapturnic,na których widać kilka uschniętych kapturków.
Witam kolejny raz. Zrobiłem update mojej kolekcji zdjęcia są wczorajsze.Wczoraj także kupiłem rosiczkę(chętnie dowiem się jak ją hodować,czytałem ale Wasze wskazówki wezmę do serca).Proszę o komentarze i ewentualne podpowiedzi.Jak widac dużo lisci u kapturnic usycha,także w dzbaneczniku usychają dwa dzbanki.Muchołówki kwitną narazie ok,puszczają nowe listki,w jednej uciąłem pęd kwiatowy,bo poważnie osłabił sadzonkę.Jak wcześniej napisałem wczoraj dokupiłem rosiczkę,powoli dowiaduję się jak ją hodować,ale liczę na podpowiedzi.Niestety ostatnio w Anglii jest pochmurno,brakuje słońca i to może miec duży wpływ na całą kolekcję.Zastanawiam się nad terrarium na jesień,ale wszystko jest uzależnione czy do tego czasu przetrwają moje owadożery hhihihi.pozdrawiam i namawiam do oglądania i komentowania lub podpowiadania.