Moja skromna kolekcja :)

Tymczasowo utworzony dział dopóki portal nie dorobi się własnego modułu :)

Moja skromna kolekcja :)

Postprzez Dawid89 » 16 lut 2011 14:34

Witam, jestem początkującym hodowcą, chciałbym się podzielić z Wami moją kolekcją :) Proszę o komentarze i porady.

Muchołówki:

Obrazek
Obrazek

Tłustosz:

Obrazek

Dzbaneczniki:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kapturnice:

Obrazek
Obrazek

Pływacz:

Obrazek

Rosiczki:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dawid89

Re: Moja skromna kolekcja :)

Postprzez adamek_17 » 17 lut 2011 00:50

Hej :)

przy dużym dzbaneczniku, proponowałbym Ci dać do tej wody w kuwecie keramzyt , natomiast w mniejszym (o ile dobrze widzę) powinieneś dać roślince podstawkę pod doniczkę.

muchołówki trochę marnie wyglądają, z pewnością pęd kwiatowy, który wypuszczają musiał ich kosztować wiele energii . Moim okiem potrzebują więcej światła.
Mogłeś je troszkę dłużej przezimować póki prawdziwa wiosna nadejdzie
Na pierwszym zdjęciu z muchołówką, roślinka wygląda, jakbyś stanowczo za dużo nalał jej wody, one nie potrzebują tak dużo wody (latem trochę więcej).Generalnie podłoże przed następnym podlaniem powinno troszkę przeschnąć (1 - 2 dni)

to takie moje uwagi, może inni będą mieli coś do powiedzenia
adamek_17

Postprzez Dawid89 » 17 lut 2011 10:58

Dzięki bardzo :) napewno skorzystam z porady :)
Dawid89

Postprzez jan » 17 lut 2011 12:53

ahhh S. X 'Mitchelliana', moja ulubiona :) Dbaj o nią dobrze, jest piękną kapturnicą jak już wyrośnie.
"Nie proś, tylko zdobywaj. Postępuj tak a twe marzenia się spełnią"
jan

Postprzez Vening-Golden » 04 mar 2011 22:52